تعمیر98

تعمیر98

تعمیر98

تعمیر98

پیوندها
  • ۱
  • ۰

کولر گازی یکی از مهم ترین وسایلی است که در هر خانه ای می توان از آن سراغ گرفت. این وسیله بخش ها و قطعات مختلفی دارد که در صورت خرابی بایستی تعمیر شوند. ما در این نوشتار به طور خلاصه از تعمیر کولر گازی و اسپیلت خواهیم گفت. و همچنین بطور خلاصه بعضی از بهترین برندهای کولر های گازی و اسپیلت را معرفی خواهیم کرد.

 

 

تعمیر کولر گازی و اسپیلت

جهت درخواست خدمات به سایت تعمیر98 مراجعه فرمایید

www.tamir98.com

نکاتی که درباره تعمیر کولر گازی و اسپیلت باید بدانیم

در فصل گرما این کولرهای گازی و اسپیلت ها هستند که به منزل ما آرامش می بخشند. تهیه ی وسایل سرمایشی در فصل های گرم از ارزش فوق العاده ای برخوردار می باشد. بنابراین انتخاب برندهای خوب و تهیه این وسایل جزو ضروریات است.

این کولرها در انواع ایستاده، دو تکه و پرتابل موجود می باشند و ما در این مقاله از بهترین برندهای کولر های ایستاده، کولر های دوتکه و کولرهای پرتابل خواهیم گفت و در ادامه در رابطه با تعمیر کولر گازی و اسپیلت اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس چنانچه به موضوع تعمیر کولر گازی و اسپیلت علاقه مند هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 

در ابتدا بعضی از بهترین برندهای کولر گازی را برا شما معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که این برندها در ایران موجود بوده و در صورت نیاز شما می توانید آنها را تهیه کنید.

  • کولر ال جی

ال جی یکی از معتبر ترین برندهایی است که می توان آن را انتخاب کرد. این برند سهم گسترده ای را از لحاظ کیفیت و فروش در بازار به خودش اختصاص داده است. تنظیم هوشمند، قابلیت محافظت از دستگاه در حالت نوسان، و برخورداری از سیستم تصفیه هوا از جمله ویژگی های برتری هستند که کولرهای گازی و اسپیلت های ال جی از آن برخوردار می باشند. این قابلیت ها باعث میشوند تا بتوان کولرهای گازی و اسپیلت های  ال جی را هم در منزل و هم در مراکز متعدد مورد استفاده قرار داد. در کنار تمام این ویژگی ها برخورداری از قیمت مناسب و بهره مندی از صرفه ی اقتصادی از جمله، دیگر ویژگی هایی هستند که کولر ال جی از آن بهره مند است.

 

  • کولر اجنرال

اجنرال نامی آشنا و بیشتر شنیده شده است. این برند ژاپنی به تولید محصولات با کیفیت مشهور است و سهم گسترده ای از فروش در بازار را به خودش اختصاص داده است. این کولر تمام ویژگی های برتر یک کولر با کیفیت را داراست.

 

  • کولر گازی سامسونگ

سامسونگ یک برند اعلا و معتبر است لذا نمی توان بحث برندهای خوب را پیش کشید و از تولیدات شرکت سامسونگ نام نبرد. این شرکت کره ای کولرهای منحصر بفردی را تولید می کند که با بهترین و به روز ترین و منحصر بفرد ترین تکنولوژی ها ساخته شده اند.  این برند به محصولاتش گارانتی خوبی می دهد و به همین دلیل در صدر پرفروش ترین هاست.

 

 

 

تعمیر کولر گازی و اسپیلت و بعضی از بهترین برندها

تعمیر کولر گازی و اسپیلت و بعضی از بهترین برندها

 

 

تعمیر کولر گازی و اسپیلت و بعضی از بهترین برندها

  • کولر گازی گری

گری یک برند تخصصی در زمینه ی کولر گازی و اسپیلت محسوب می شود. این کمپانی 30 سال قدمت دارد و در طول این 30 سال توانسته است توجه خیل کثیری از مشتریان را به خودش جلب کند. طراحی عالی، کیفیت منحصر بفرد، ضمانت پس از فروش و قیمت مناسب از جمله دلایل محبوبیت کولرهای گازی و اسپیلت های برند کری محسوب می شوند.

 

  • کولر دایکین

دایکین یک برند ژاپنی است و نه فقط در ایران که در سراسر جهان توانسته است برای خودش اعتبار خوبی دست و پا کند. کولرهای گازی دایکین ویژگی های منحصر به فردی دارند، سیستم ضد رطوبت، سیستم جریان هوای دوگانه، و تایمر زمان بندی از جمله ویژگی های کولرهای گازی دایکین به حساب می آیند.

 

 

نکاتی که درباره تعمیر کولر گازی و اسپیلت باید بدانیم

در راستای مقاله تعمیر کولر گازی و اسپیلت، حالا که با بهترین برندهای کولر گازی آشنا شدیم لازم است تا با مشکلات تعمیراتی عمده این محصولات نیز آشنا شویم.

  • فیلتر های کثیف

هر از چندگاهی باید فیلتر های کولر را تمیز و یا آنها را تعویض نمود. در صورتی که فیلتر های کولر کثیف باشند، کولر با افت عملکرد مواجه خواهد شد. از اینرو یکی از مهم ترین موارد برای تعمیر کولر گازی و اسپیلت، تعویض فیلتر می باشد.

 

  • کم شدن سرمای کولر

یکی دیگر از مشکلاتی که میتواند در ارتباط با تعمیرات کولر گزارش شود، کم شدن سرمای کولر می باشد. گزارش این مورد در فصل های خیلی گرم شایع تر است. باد گرم زدن یا کم شدن سرمای کولر می تواند دلایلی از جمله کم شدن گاز کولر یا نشتی گاز کولر را داشته باشد. چنانچه که کولر شما باد گرم میزند بایستی این مشکل را با یک تعمیر کار کاربلد در میان بگذارید.

 

  • خاموش شدن کولر

خاموش شدن کولر دلایل متعددی دارد. اما بطور کلی می توان خرابی برد یا مدار الکتریکی کولر را یکی از عمده ترین دلایل خاموش شدن کولر دانست.

 

  • اتصال کابل ها

کولر گازی شما از کجا انرژی مورد نیازش را می گیرد، منبع تغذیه ی کولر شما کجاست؟ یادتان باشد که کابل ها باید در جای درستی قرار بگیرند و بدون کم یا زیاد شدن ولتاژ به کولر برق رسانی کنند. چنانچه که سیم کشی معیوب باشد احتمال جرقه زدن و در نهایت آتش سوزی فراوان خواهد بود.

 

  • آبریزی کولر

این نیز یکی از شایع ترین مشکلات در ارتباط با کولرهای گازی و اسپیلت ها میباشد. اما دلیل چیست؟

یکی از شایع ترین دلایلی که در نهایت منجر به آبریزی کولر می شود مسدود بودن راه آب کولر می باشد. در صورتی که مسیر خروجی آب بسته شده باشد شما شاهد چکه چکه ریختن آب از کولر خواهید بود.

 

  • برفک زدن لوله ها

کثیف بودن فیلتر ها و کم شدن میزان گاز دستگاه از جمله دلایلی هستند که می توانند باعث برفک زدن لوله های کولر شوند.

 

   

 

        

عیب یابی به منظور تعمیر کولر گازی و اسپیلت

عیب یابی به منظور تعمیر کولر گازی و اسپیلت

 

عیب یابی به منظور تعمیر کولر گازی و اسپیلت

خرابی قسمت ها و قطعات میتوانند منجر به تعمیر کولر گازی و اسپیلت شوند. در ادامه از قسمت ها و قطعاتی که ممکن است بیشتر در معرض خرابی قرار بگیرند خواهیم گفت.

 

  • خرابی برد الکتریکی

این برد مغز دستگاه بوده و بخش های زیادی را به هم متصل می کند. خرابی این بخش بر بخش های زیادی تاثیر خواهد گذاشت.

روشن نشدن کولر گازی، از کار افتادن کمپرسور، کم شدن قدرت خنک کنندگی، باد گرم دادن از جمله نشانه هایی هستند که حکایت از خرابی برد الکتریکی دارند.

 

  • سوختن موتور

موتور کولر گازی گران ترین قطعه ی آن می باشد. و  در صورتی که موتور خراب شود، بسوزد و یا از کار بیفتد، توانایی چرخش گاز در مدار بکلی از دست خواهد رفت. نوسانات برق، بدون گاز کار کردن یا با گاز کم کار کردن کولر از عمده ترین دلایل سوختن موتور در کولرهای گازی می باشند.

 

  • کمپرسور

کمپرسور وسیله ای برای فشرده کردن گاز می باشد، از مهم ترین وظایف آن میتوان به به چرخش درآوردن گاز مُبرد اشاره کرد، خاموش شدن بی دلیل کولر گازی، به دلیل سوختن و یا شل شدن خازن در کمپرسور میباشد.

 

در این مقاله بعضی از بهترین برندهای کولر گازی را برای شما معرفی کردیم و در  نهایت از  تعمیر کولر گازی و اسپیلت گفتیم. امید است که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشند.

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • TAMIR 98

نظرات (۱)

خیلی ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی