تعمیر98

تعمیر98

تعمیر98

تعمیر98

پیوندها
  • ۱
  • ۰

به دلیل محبوبیت بیت کوین در میان طرفداران این واحد پولی، دستگاه های ماینینگ از ارزش زیادی برخوردار گشته اند. در این مقاله از بعضی از بهترین و محبوب ترین این دستگاه ها برای شما می گوییم و از راز خراب شدن این دستگاه ها پرده برداری خواهیم کرد. با موضوع تعمیر ماینر و ماینینگ با ما همراه باشید.

 

 

صفر تا صد تعمیر ماینر

 

جهت درخواست خدمات به سایت تعمیر98 مراجعه فرمایید

www.tamir98.com

صفر تا صد تعمیر ماینر و تعمیر دستگاه ماینینگ

بیت کوین یا ارز دیجیتال، واحد پولی است که این روزها زیاد راجع به آن میشنویم. اما آیا می توان بدون بهره بردن از ماینر ها ارز دیجیتال استخراج کرد؟

حالا که ماینر ها تا این حد قابل توجه هستند، در صورت خرابی ماینر ها باید چه کاری انجام داد؟ به چه کسی مراجعه و از چه منبعی کمک خواست؟ ما امروز قصد داریم در رابطه با تعمیر ماینر و ماینینگ اطلاعات مفید و کاربردی را به شما ارائه دهیم. چنانچه که به این موضوع علاقه مند هستید با ما و موضوع تعمیر ماینر و ماینینگ همراه باشید.

در سال های گذشته افراد با استفاده از کامپیوتر های معمولی ارز های دیجیتال را استخراج می کردند، این عمل با کمک سی پی یو های معمولی و کارت های گرافیک انجام می شد. اما از زمانی که شبکه ای تحت عنوان بیت کوین رونق پیدا کرد کامپیوتر های معمولی جای خودشان را به ماینر ها دادند. لذا دستگاه های پی سی بطور کامل کنار گذاشته شدند. این روزها استخراج تنها با کمک asic  ماینر ها امکان پذیر است.البته این به مفهوم بی استفاده شدن پی سی ها نیست بلکه فقط به این معناست که چنانچه افراد به دنبال سرعت و کیفیت در عمل ماینینگ هستند بایستی این مهم را از دستگاه های ماینر بخواهند لذا استفاده از کامپیوتر به هیچ عنوان جنبه ی اقتصادی ندارد و اصطلاحا به صرفه نیست.

 

 

 

 

تعمیر ماینر و آشنا شدن با بعضی از محبوب ترین دستگاه های ماینینگ

 

تعمیر ماینر و آشنا شدن با بعضی از محبوب ترین دستگاه های ماینینگ

حالا که با دستگاه ماینر آشنا شدیم لازم است تا با برندهای مختلف این دستگاه نیز آشنا شویم.

  • بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پلاس (+Bitmain Antminer S17)

ماینر یا دستگاه استخراج بیت کوین برندهای مختلفی را از آن خود کرده است. بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پلاس (+Bitmain Antminer S17) یکی از انواع دستگاه های استخراج بیت کوین و یا به عبارتی یکی از بهترین های این حوزه می باشد.

این ماینر در سال 2019 میلادی روانه ی بازار شد. بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پلاس با قدرت 73 ترا هش بر ثانیه یکی از بهترین دستگاه هایی است که به این منظور در بازار موجود میباشد. این دستگاه ۲,۹۲۰ وات مصرف برق دارد و قیمت آن 2600 دلار می باشد.

لازم به ذکر است که در انتخاب دستگاه ماینینگ عواملی چون مصرف برق، میزان صدایی که دستگاه تولید میکند، وزن دستگاه، طول عمر دستگاه، حجم و اندازه ی دستگاه و قیمت آن دخیل می باشند.

  • بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پرو (Bitmain Antminer S17 Pro)

این دستگاه با قدرت برق ۵۳ ترا هش بر ثانیه، و ۲,۰۹۴ وات مصرف برق و قیمت 1900 دلار رتبه ی دوم بهترین دستگاه های ماینینگ را به خود اختصاص می دهد.

یکی از دلایلی که این دستگاه را در رده ی بهترین دستگاه های ماینینگ قرار می دهد کم مصرف بودن آن می باشد.

  • اینو سیلیکون تی ۳ پلاس (Innosilicon T3+ 52T)

این دستگاه یکی از محبوب ترین دستگاه های ماینینگ می باشد که طرفداران زیادی دارد. این دستگاه از شرکت اینو سیلیکون می آید و این شرکت اعتبار زیادی در سطح جهان دارد.

وزن این دستگاه حدود 10 کیلوگرم بوده و 52 ترا هش بر ثانیه قدرت دارد. و مصرف برق آن 2100 وات می باشد. قیمت پایه ی این دستگاه نیز 1700 دلار تعین شده است.

  • واتس ‌ماینر ام۲۰ اس (Whats miner M20S)

واتس ‌ماینر ام۲۰ اس (Whats miner M20S) از شرکت micro bt نیز یکی از بهترین دستگاه های ماینینگ در سطح جهان است. قدرت برق آن 68 ترا هش بر ثانیه بوده و 3360 وات مصرف برق دارد. قیمت این دستگاه نیز 1800 دلار می باشد.

این دستگاه به دستگاهی که قدرت بالا و قیمت پایینی دارد معروف است. وزن آن در حدود 13 کیلوگرم بوده و از این دستگاه هم در سطح کلان و هم در سطح خرد استفاده میشود.

 

 

دستگاه ماینینگ و تعمیر ماینر

دستگاه ماینینگ و تعمیر ماینر

حالا که با بعضی از برندهای دستگاه های ماینینگ آشنا شدیم لازم است تا با مشکلات تعمیراتی آنها نیز آشنا شویم.

مشکلاتی که برای این دستگاه ها پیش می آید میتواند ناشی از خرابی قطعات سخت افزار یا بخش های مربوط به نرم افزار باشد.  از اینرو تعمیر ماینر و ماینینگ میتواند به تعمیر بخش های سخت افزار و یا نرم افزار مرتبط باشد.

به عنوان مثال ولتاژ برقی که به این دستگاه وارد می شود باید چیزی در حدود 220 volt باشد و ممکن است روشن نشدن دستگاه به علت وارد نشدن چنین ولتاژی به ورودی سیستم باشد.

همچنین از نظر نرم افزار نیز ممکن است کاربران فریمور هایی را مورد استفاده قرار داده باشند که آنها را از سایت های دیگر گرفته اند. این ممکن است باعث فعال شدن بعضی از بد افزار ها شود و به دستگاه آسیب برساند. از اینرو تعمیرات ماینر میتواند مربوط به بخش های نرم افزار و سخت افزار باشد.

 

 

قطعات دستگاه ماینینگ

 

شاید سوال این باشد که کدام قطعات دستگاه ماینینگ راحت تر خراب میشوند و یا احتمال خراب شدن آنها زیاد است؟

  • برد

برد نام قطعه ای است که احتمال خرابی در آن زیاد است. این قطعه یکی از مهم ترین بخش های دستگاه ماینینگ محسوب شده و اجزای مختلف این دستگاه را به یکدیگر متصل و مرتبط می کند. چنانچه این قطعه خراب شود دستگاه کارایی لازم را نخواهد داشت.

  • هش برد

هش برد یکی از مهم ترین قطعات دستگاه ماینینگ می باشد. البته نباید هش برد را با برد اشتباه گرفت. وظیفه ی اصلی هش برد ها پردازش است. علت خرابی هش بردها خرابی چیپست ها و تمام شدن عمر آنها گزارش شده است.

  • منبع تغذیه یا پاور

همگی از وظیفه ی قسمت power اطلاع داریم. پاور سیستم وظیفه دارد تا به بخش های مختلف سیستم برق برساند. اگر این قسمت خراب شود دیگر برق رسانی در کار نخواهد بود و پر واضح است که سیستم بدون برق توان کار کردن نخواهد داشت. لازم به ذکر است که حرارت بالا، در نوسان بودن ولتاژ، و خرابی خازن ها از عمده ترین دلایل خرابی منبع تغذیه یا پاور محسوب می شوند.

  • فن

دستگاه های برقی بدون وجود فن یا سیستم خنک کننده عمر کمی خواهند داشت چرا که گرما عامل اصلی خرابی و یا حتی مرگ دستگاه می باشد. شاید به نظر نیاید اما فن یکی از مهمترین قسمتهای یک ماینر محسوب می شود.

قرار دادن دستگاه در جای نامناسب یکی از مهم ترین دلایل خرابی فن ها عنوان شده است.

 

در این نوشتار با موضوع تعمیر ماینر و ماینینگ اطلاعات مختصر و مفیدی را به شما عرضه کردیم. امید است که این اطلاعات مورد توجه شما واقع گشته باشند.

 

 

تعمیر98 همراه شما

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • TAMIR 98

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی